توضیحات
چرا بازاریابی بر اساس جنسیت گرایی در کسب و کار جواب نمیدهد
شرکتها معمولا مصرف کنندهها را بر اساس جنسیت در نظر میگیرند، اما این گونه میانبر تبلیغاتی، نگاه کلیشهیِ از رده خارجی را تداوم میبخشد – گبی باریوس کارشناس بازاریابی مطرح میکند که این نگاه حتی برای کسب و کار هم مناسب نیست. در این سخنرانی روشن وعملی، وی شرح میدهد که چرا بازاریابی بر مبنای جنسیت، کسب و کار شما را به چیزی که فکر میکنید نزدیک نمیسازد – و توضیح میدهد که چگونه شرکتها میتوانند راههای بهتری برای رسیدن به مشتریان و پیشرفت برندشان انتخاب نمایند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.