توضیحات
چرا ایدههای خوب در درهی مرگ گیر میافتند و چگونه میتوان آنها را نجات داد
تمام محصولات جدید باید از «درهی مرگ» عبور کنند تا به بازار برسند. بسیاری از آنها هیچگاه موفق نمیشوند، و گاهی این اشکالی ندارد — اگر کار نکنند، نیازی را رفع نکنند یا به دلایل متعدد دیگر. یکی از حوزههایی که بیشترین فشار را از این مشکل تحمل میکند، فناوریهای کربن صفر است. چرا نسبت به این دام آسیبپذیر است، و چگونه میتوانیم آن را تغییر دهیم؟ چگونگی شکستن چرخهی شکاف تأمین مالی را کاوش کنید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.