برای مشاهده کامل ویدئو با حساب کاربری تان وارد شوید.
چگونه با توجه به نوزادان در بازی های ویدیویی بهتر شویم
برایان کریستین
در سال ۲۰۱۳، گروهی از پژوهشگران میخواستند سیستم هوش مصنوعی بسازند که بتواند هر بازی آتاری را شکست دهد. آنها سیستمی به نام شبکههای عمیق ارتباطی کیو (DQN) توسعه دادند که در کمتر از دو سال بعد، به یک ابرانسان تبدیل شده بود. ولی یک انتظار قابل توجه از آن وجود داشت. زمان انجام بازی انتقام مونتزوما، DQN هیچ امتیازی نتوانست بگیرد. چه جیزی بازی را برای هوش مصنوعی سخت کرده بود؟ برایان کریستین تحقیق میکند.